Διεθνής Εμπορία και Μάρκετινγκ Επιτραπέζιας Ελιάς και Ελαιολάδου – Νομοθεσία

Υπεύθυνος

Ρεκούμη Κ.

Εξάμηνο

Β'

Κωδικός Μαθήματος

ΕΤΤ07

Γλώσσα Διδασκαλίας

Ελληνικά

Περιγραφή Μαθήματος

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το μάθημα αποσκοπεί στην επίτευξη των ακόλουθων μαθησιακών αποτελεσμάτων από τους φοιτητές:

  • την απόκτηση γνώσεων σχετικά με την ανάπτυξη μεθοδολογίας εμπορίας και προβολής των προϊόντων του ελαιοκομικού τομέα,
  • την απόκτηση γνώσεων για την διεθνή αγορά και τον ανταγωνισμό των προϊόντων του ελαιοκομικού τομέα,
  • την απόκτηση γνώσεων με αναφορά στην διεύρυνση των προϊόντων της μεταποίησης επιτραπέζιας ελιάς και της παραγωγής ελαιολάδου.
  • την απόκτηση γνώσεων με αναφορά:
    • στο Διεθνές μάρκετινγκ,
    • το διεθνές περιβάλλον μάρκετινγκ,
    • τo ρόλο της έρευνας μάρκετινγκ σε διεθνές επίπεδο,
    • το εξαγωγικό πρόγραμμα μάρκετινγκ,
    • τη διεθνή πολιτική του προϊόντος,
    • τη διεθνή τιμολογιακή πολιτική,
    • τη διεθνή προώθηση,
    • τη διεθνή διανομή,
    • τις εξαγωγές,
    • τους τρόπους διείσδυσης στις ξένες αγορές.

Οι θεματικές ενότητες του μαθήματος είναι:

  1. Στοιχεία μακρο και μικροοικονομίας του ελαιοκομικού τομέα.
  2. Η παγκόσμια αγορά ελαιολάδου και επιτραπέζιων ελιών.
  3. Διεθνές Μάρκετινγκ, Βασικά Χαρακτηριστικά του Διεθνούς Μάρκετινγκ και των Εξαγωγών.
  4. Επιχειρηματικότητα και Μάρκετινγκ.
  5. Καινοτομία και Μάρκετινγκ προϊόντων ελιάς και ελαιολάδου.
  6. Διεθνείς οργανισμοί στο παγκόσμιο εμπόριο και Προστατευτισμός.

Προτεινόμενη Βιβλιογραφία